Kezdőoldal
Üzemeltetés, szerviz
 
Szerviz
 
Csapatunkban rendszermérnökök, rendszeradminisztrátorok és szakképzett technikusok állnak ügyfeleink rendelkezésére, folyamatos képzésük stratégiai szempont. Szolgáltatásaink között megtalálható komplett számítógépek szakszerű összeszerelése, akár harmadik félnél, akár cégünknél beszerzett hardver alkatrészekből. Vállaljuk operációs rendszerek, alkalmazások telepítését, beállítását vagy utólagos konfigurálását. Komoly tapasztalattal rendelkezünk hibafeltárás, diagnosztika, bevizsgálás területén. Régóta foglalkozunk a legkülönfélébb informatikai eszközök garanciális, vagy garancián túli javításával, akár országszerte a helyszínen is.
 
Szervizünk 2006. november 1-je óta HP ASDP (Authorized Service Delivery Partner), s mint ilyen a következő szolgáltatásokkal áll ügyfelei rendelkezésére. Bármely HP által gyártott eszköz garanciális javítása a nagyvállalati szerverektől kezdve a nyomtatókon keresztül egészen a kézi számítógépekig. HP Care Pack szolgáltatás keretén belül eszköztől függően helyszíni, vagy szakszervizünkben történő garanciális javítás, akár négy órán belüli megjelenéssel, vagy 6 órán belüli garantált hibaelhárítással az egész ország területén, a hét minden napján, napi 24 órában.
 
Garancián túli HP eszközök szakszerű javítása, rendszeres karbantartása szerződés szerint vagy eseti jelleggel. Kínálunk még teljes körű HP Care Pack és HP Post Warranty Care Pack ügyintézést, eredeti HP kellékanyagok beszerzését és szakszerű installációját.
 
A különböző szakképesítésekkel (MCSE, MCSA, MCP, HP ASE, HP APS, stb.) rendelkező mérnökeink és technikusaink készséggel nyújtanak segítséget számítástechnikai eszközök szakszerű telepítéséhez és beállításához akár telefonon akár e-mailen keresztül.
 
Rendszerüzemeltetés, felügyelet
 
Cégünk két formában vállalja és végzi ügyfeleinél az üzemeltetési és felügyeleti szolgáltatást, ezek a szolgáltatási komponensek a következők:
 
Az átalánydíjas üzemeltetési tevékenység meghatározott gyakoriságú és idejű helyszíni jelenlétet biztosít az ügyfél telephelyén, ami elsősorban a proaktív tevékenységekre összpontosít, de az azonnali beavatkozást nem igénylő hibák elhárítása is ekkor történik. Ennek kereteiben vállalunk speciális felhasználói támogatást is, amibe beletartozik a szoftverek telepítése, eltávolítása, vagy különböző konfigurációs és szoftverbeállítási változtatások elvégzése. A szolgáltatás gyakoriságát és esetenkénti idejét az ügyféllel közösen állapítjuk meg, ez függ az eszközpark méretétől és állapotától éppúgy, mint a felhasználók általános és specális számítástechnikai ismereteitől, illetve az ügyfélnek a hasonló feladatokra igénybe vehető erőforrásaitól (pl. helyi rendszergazda).
 
A rendelkezésre állási szolgáltatás az azonnali beavatkozást igénylő feladatok elvégzését teszi szerződéses formában lehetővé - ezek általában a kritikus meghibásodások elhárítását jelentik. A szolgáltatási szint ebben az esetben három fontos paraméterrel határozható meg:
  • Rendelkezésre állás. Ez azt az időszakot jelenti, amikor az ügyfél megteheti a hibabejelentést, amit munkatársaink regisztrálnak és intézkedést tesznek az hiba elhárítására. Tipikus rendelkezésre állási szintek az ú.n. 5/8 (munkanapokon 9:00-tól 17:00-ig) és a 7/24 (hétközben és hétvégén is nonstop)
  • Reakcióidő. A hibabejelentést követően - a rendelkezésre állás ideje alatt - legkésőbb ennyi időn belül munkatársainknak meg kell kezdeni a hibaelhárítást.
  • Garantált hibaelhárítási idő. A bejelentést követően legfeljebb ennyi idő telhet el a hiba elhárításáig, vagy ha ez nem lehetséges, úgy a meghibásodott eszközzel funkcionálisan megegyező csereeszköz üzembe helyezéséig. Garantált hibaelhárítási időt csak a hardver eszközök bizonyos körére vállalunk.
 
A rendelkezése állás díjazása fenti három paramétertől, illetve a szolgáltatási szerződés alá bevont eszközök számától és típusaitól függ.
 
Fenitekből látszik, hogy az átalánydíjas üzemeltetés és a rendelkezésre állás egymást kiegészítik, együtt nyújtanak teljes körű üzemeltetési szolgáltatást. Ennek ellenére természetesen igénybe vehető csak az egyik szolgáltatási komponens is. Részletekért keresse értékesítő munkatársainkat a (06-1)209-4743 telefonszámon, vagy a sales@rufusz.hu címen.
Kosár
Kosár
0 tétel | Bruttó:  0 HUF
Kosár tartalma →
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ország Boltja 2014 Minőségi díj Számítástechnika kategória II. helyezett
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Címkefelhő
1060 (197), 1070 (143), 580 (79), apple (151), Apple watch (98), asus (70), billentyűzet (72), Blackview (95), bluetooth (73), CORSAIR (71), egér (139), Egérpad (215), eneloop (201), Fejhallgató (120), fülhallgató (107), GAMERBILL (850), GAMEREGER (856), gameregkieg (266), GAMEREGPAD (477), GAMERGAMEPAD (262), GAMERHEADSET (654), GAMERJOY (127), GAMERKONZOL (336), GAMERKORMANY (196), GAMERMONITOR (319), GAMERNOTEBOOK (318), GAMERPC (164), GAMERSZEK (505), GAMERVGA (1177), gamervr (191), gopro (161), gtx 1060 (318), gtx 1070 (252), gtx 1080 (148), hdd (93), hdmi (115), HDMI kábel (613), headset (142), Huawei (117), huawei p10 (73), ipad (100), Iphone (210), Iphone 6s (106), iPhone 7 (213), iphone se (212), külső merevlemez (841), laptop (98), memóriakártya (112), micro sd (275), microsd (150), mikrofon (104), monitor (80), nokia 3310 (90), paszta (105), pendrive (222), Power bank (162), powerbank (195), razer (372), router (199), rx 460 (106), rx 470 (103), rx 480 (81), rx 580 (166), ryzen (96), Samsung (89), samsung level u EO-BG920 (781), sata kábel (77), sd kártya (131), SDDDC2 (163), Sony PlayStation 4 Pro (231), ssd (424), synology (85), tablet (122), táska (84), usb (101), usb hub (168), Usb kábel (949), utp (100), xbox one (70), xerox (137)
Rufusz Computer Szaküzlet: 1117 Budapest, Bercsényi u. 19/a. Tel: +36 1 203 0382 Fax: +36 1 381 0420 szakuzlet@rufusz.hu
webaruhaz@rufusz.hu
Rufusz Computer Iroda: 1111 Budapest, Budafoki út 59. Tel: +36 1 209 4743 Fax: +36 1 386 6022 info@rufusz.hu
Rufusz Computer Szerviz: 1117 Budapest, Bogdánfy u. 2. Tel: +36 1 209 4745 Fax: +36 1 386 6022 szerviz@rufusz.hu