search
cart
gridTermékkategóriák
Üzemeltetés, szerviz
 
Szerviz
 
Csapatunkban rendszermérnökök, rendszeradminisztrátorok és szakképzett technikusok állnak ügyfeleink rendelkezésére, folyamatos képzésük stratégiai szempont. Szolgáltatásaink között megtalálható komplett számítógépek szakszerű összeszerelése, akár harmadik félnél, akár cégünknél beszerzett hardver alkatrészekből. Vállaljuk operációs rendszerek, alkalmazások telepítését, beállítását vagy utólagos konfigurálását. Komoly tapasztalattal rendelkezünk hibafeltárás, diagnosztika, bevizsgálás területén. Régóta foglalkozunk a legkülönfélébb informatikai eszközök garanciális, vagy garancián túli javításával, akár országszerte a helyszínen is.
 
A különböző szakképesítésekkel (MCSE, MCSA, MCP, HP ASE, HP APS, stb.) rendelkező mérnökeink és technikusaink készséggel nyújtanak segítséget számítástechnikai eszközök szakszerű telepítéséhez és beállításához akár telefonon akár e-mailen keresztül.
 
Rendszerüzemeltetés, felügyelet
 
Cégünk két formában vállalja és végzi ügyfeleinél az üzemeltetési és felügyeleti szolgáltatást, ezek a szolgáltatási komponensek a következők:
 
Az átalánydíjas üzemeltetési tevékenység meghatározott gyakoriságú és idejű helyszíni jelenlétet biztosít az ügyfél telephelyén, ami elsősorban a proaktív tevékenységekre összpontosít, de az azonnali beavatkozást nem igénylő hibák elhárítása is ekkor történik. Ennek kereteiben vállalunk speciális felhasználói támogatást is, amibe beletartozik a szoftverek telepítése, eltávolítása, vagy különböző konfigurációs és szoftverbeállítási változtatások elvégzése. A szolgáltatás gyakoriságát és esetenkénti idejét az ügyféllel közösen állapítjuk meg, ez függ az eszközpark méretétől és állapotától éppúgy, mint a felhasználók általános és speciális számítástechnikai ismereteitől, illetve az ügyfélnek a hasonló feladatokra igénybe vehető erőforrásaitól (pl. helyi rendszergazda).
 
A rendelkezésre állási szolgáltatás az azonnali beavatkozást igénylő feladatok elvégzését teszi szerződéses formában lehetővé - ezek általában a kritikus meghibásodások elhárítását jelentik. A szolgáltatási szint ebben az esetben három fontos paraméterrel határozható meg:
  • Rendelkezésre állás. Ez azt az időszakot jelenti, amikor az ügyfél megteheti a hibabejelentést, amit munkatársaink regisztrálnak és intézkedést tesznek az hiba elhárítására. Tipikus rendelkezésre állási szintek az ún. 5/8 (munkanapokon 9:00-tól 17:00-ig) és a 7/24 (hétközben és hétvégén is nonstop)
  • Reakcióidő. A hibabejelentést követően - a rendelkezésre állás ideje alatt - legkésőbb ennyi időn belül munkatársainknak meg kell kezdeni a hibaelhárítást.
  • Garantált hibaelhárítási idő. A bejelentést követően legfeljebb ennyi idő telhet el a hiba elhárításáig, vagy ha ez nem lehetséges, úgy a meghibásodott eszközzel funkcionálisan megegyező csereeszköz üzembe helyezéséig. Garantált hibaelhárítási időt csak a hardver eszközök bizonyos körére vállalunk.
 
A rendelkezése állás díjazása fenti három paramétertől, illetve a szolgáltatási szerződés alá bevont eszközök számától és típusaitól függ.
 
Fentiekből látszik, hogy az átalánydíjas üzemeltetés és a rendelkezésre állás egymást kiegészítik, együtt nyújtanak teljes körű üzemeltetési szolgáltatást. Ennek ellenére természetesen igénybe vehető csak az egyik szolgáltatási komponens is. Részletekért keresse értékesítő munkatársainkat a (06-1)209-4743 telefonszámon, vagy a sales@rufusz.hu címen.