Kezdőoldal > GYIK

Garancia GYIK

Garanciális javítással/cserével kapcsolatos kérdések és válaszok

 

1. Kérdésem van, hogyan érem el Önöket?

Szervizünket a 209-4745-ös telefonszámon éri el napközben, ill. a szerviz@rufusz.hu email címre írhat, ha bármilyen szervizt érintő kérdése van.

2. Hol található a szerviz?

A szerviz Budapesten a XI. kerületben a Bogdánfy utca 2. szám alatt található

3. Mikor van nyitva a szerviz?

A szerviz hétfőtől csütörtökig, 10-18 óráig, pénteken 10-16 óráig tart nyitva

4. Garanciális problémám van, mit tegyek?

Először ellenőrizze le, hogy a termék rendelkezik-e gyártói garancia levéllel vagy sem.

5. Kaptam gyártói garancia levelet a termékhez, mi a teendőm?

Olvassa végig figyelmesen, különös tekintettel a garancia érvényesítésének módjára, ill. helyére.

6. Csak egy telefonszám szerepel a gyártói garancia levélen, ez Önöknél csörög?

A gyártói garancialeveleknek alapvetően két fajtája van. Az egyiken fel vannak sorolva a szakszervizek címmel, telefonszámmal. Ilyenkor célszerű ezek egyikébe vinni a terméket. A másikon egy telefonszám, esetleg egy webcím szerepel. Ilyenkor ezeken a felületeken lehet bejelenteni a hibát és futárszolgálat viszi-hozza a terméket háztól-házig.

7. Kaptam gyártói garancia levelet, hova vigyem a terméket?

Természetesen törvény adta lehetősége a vásárlás helyére visszahozni a hibás terméket, és amennyiben Önnek ez a legkényelmesebb megoldás, tegyen így. Jó, ha tudja viszont, hogy gyári garancialevéllel rendelkező termékek esetén nekünk is szükségünk van a garancialevélre és mi is ezeken a csatornákon keresztül intézzük a garanciális javítást/cserét. Tehát az előző válaszban taglalt esetekben vagy az átfutási időt csökkentheti, vagy adott esetben ki sem kell mozdulnia otthonról, ha a garancialevélen feltüntetett módon jár el.

8. A Rufusz Computer által kiállított garancia levelem van, hova vihetem a terméket?

Ebben az esetben kérjük, hozza/jutassa el a terméket a Budapest XI. ker. Bogdánfy utca 2. szám alatt található szervizünkbe.

9. Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

A javítási idő sajnos nagyon szélsőséges értékek közt változhat. Alapvetően igyekszünk az ügyfeleket minél gyorsabban kiszolgálni, ezért az egyértelműen gyári hibás termékeket/alkatrészeket, ha van cseredarab készleten, akkor néhány napon belül cseréljük. Abban az esetben, ha a cseretermék nincs raktáron, vagy a javítást nem mi végezzük, akkor alapvetően a szakszervizek/disztribútorok reakcióideje szabja meg a javítási időt, amire sajnos nincs ráhatásunk. Ilyenkor a javítás akár 2-4 hétig is elhúzódhat. De ezekben az esetekben mindig figyelmeztetjük a hosszabb javítási időre az ügyfelet és kérés esetén (extrém kivételektől eltekintve) csereterméket is tudunk biztosítani.

10. Mi az a Garanciafutár szolgáltatás?

Cégünk egyik szolgáltatása melynek igénybevétele esetén a termék garancia ideje alatt annak meghibásodása esetén futárszolgálatunk intézi a termék szervizünkbe és onnan az ügyfélhez történő visszaszállítását. A szolgáltatás a 061-209-4745-ös telefonszámon, vagy a szerviz@rufusz.hu e-mail címen rendelhető meg. A szolgáltatás díja bruttó 2900 Ft. További részletes információkért kattintson IDE.

11. 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?

Amennyiben a termék hibás és a vásárlás 3 munkanapon belül történt, úgy az ügyfél kérheti a termék azonnali cseréjét, vagy a termék árának visszafizetését.

12. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?

A termékhez kapott gyári vagy Rufuszos garancialevél, a vásárláskor kapott számla vagy blokk megléte valamint a termék rendeltetésszerű használata.

13. Mik a garancia érvényességét kizáró okok?

A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibák, sérülések. Ide értve az eszközök/alkatrészek extrém körülmények között történő használatát (CPU túlhúzás stb.) Amennyiben rendeltetésszerű használatból eredően egy elvileg nem garanciális hiba keletkezik (pl. fejhallgató pántjának törése), akkor feltételesen átvesszük a terméket és a gyártó/disztribútor döntésére bízzuk a döntést. Amennyiben ők javítják/cserélik garanciában, akkor ezt természetesen tovább érvényesítjük az ügyfél felé.

14. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a sorozatszámmal?

Bizonyos termékeknél (pl. pendrive-ok) a sorozatszámot csak a termék csomagolásán tüntetik fel magán a terméken nem. Ilyen esetekben célszerű a csomagolás megőrzése az esetleges későbbi beazonosíthatóság végett. Természetesen a csomagolás elvesztése nem jelenti a garanciális státusz megszűntét, de ilyen esetekben kérjük, hozza magával a vásárláskor kapott számlát/blokkot a beazonosíthatóság megkönnyítése céljából.

15. 14 napos elállással mikor élhetek?

A távollévő felek közti szerződésekre vonatkozó jogszabály szerint, netes vásárlás esetén az ügyfélnek joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ilyenkor természetesen visszafizetjük a termék árát és az esetleges szállítási költséget, de a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli. Higiéniai okokból kifolyólag bizonyos termékekre a csomagolásuk felbontása után nem érvényesíthető a 14 napos elállási jog.

Kosár
Kosár
0 tétel | Bruttó:  0 HUF
Kosár tartalma →
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ország Boltja 2014 Minőségi díj Számítástechnika kategória II. helyezett
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Címkefelhő
1060 (178), 1070 (135), Apple (144), Apple watch (100), asus eye care (103), billentyűzet (80), blackview (92), bluetooth (73), CORSAIR (78), egér (139), egérpad (212), Eneloop (202), Fejhallgató (115), fülhallgató (114), GAMERBILL (856), GAMEREGER (882), gameregkieg (264), GAMEREGPAD (498), GAMERGAMEPAD (271), GAMERHEADSET (658), GAMERJOY (131), GAMERKONZOL (329), GAMERKORMANY (195), GAMERMONITOR (331), GAMERNOTEBOOK (325), GAMERPC (151), GAMERSZEK (505), GAMERVGA (1154), gamervr (195), gopro (150), Gtx 1060 (306), gtx 1070 (247), gtx 1080 (143), hdd (97), hdmi (115), HDMI kábel (571), headset (142), Huawei (125), huawei p10 (77), Ipad (96), Iphone (223), Iphone 6s (100), iphone 7 (212), iphone se (222), külső merevlemez (807), Laptop (99), memóriakártya (111), micro sd (272), microsd (155), mikrofon (110), monitor (86), nokia 3310 (82), notebook táska (74), paszta (106), pendrive (224), Power bank (159), powerbank (193), razer (364), router (195), rx 460 (105), rx 470 (105), rx 480 (83), rx 580 (155), ryzen (105), samsung (93), samsung level u EO-BG920 (690), sata kábel (75), sd kártya (131), SDDDC2 (163), Sony PlayStation 4 Pro (258), Ssd (430), Synology (86), tablet (123), táska (86), usb (103), usb hub (172), Usb kábel (856), UTP (97), Xbox one (76), xerox (139)
Rufusz Computer Szaküzlet: 1117 Budapest, Bercsényi u. 19/a. Tel: +36 1 203 0382 Fax: +36 1 381 0420 szakuzlet@rufusz.hu
webaruhaz@rufusz.hu
Rufusz Computer Iroda: 1111 Budapest, Budafoki út 59. Tel: +36 1 209 4743 Fax: +36 1 386 6022 info@rufusz.hu
Rufusz Computer Szerviz: 1117 Budapest, Bogdánfy u. 2. Tel: +36 1 209 4745 Fax: +36 1 386 6022 szerviz@rufusz.hu