Garanciafutár szolgáltatás 2.900,- forintért

 

Amennyiben nem tudja személyesen eljuttatni szervizünkbe a hibás terméket, lehetősége van igénybe venni Garanciafutár szolgáltatásunkat. Ez esetben futárunk elhozza a hibás terméket, majd a javított vagy cserélt eszközt visszaviszi önnek.

A szolgáltatást a 061-209-4745-ös telefonszámon, vagy a szerviz@rufusz.hu e-mail címen rendelheti meg.

Ilyenkor a következő adatokat kell feltétlen megadni: 

  • termék nevét
  • termék hibáját
  • az ön telefonszámát
  • vásárlás dátumát
  • garancialevél és számla számát
  • címet, amin futárunk fel tudja venni a csomagot (8:00 és 17:00 óra között)
  • a felvételre alkalmas nap dátumát

A terméket minden tartozékával együtt, biztonságosan becsomagolva kérjük a futárnak átadni. A garancialevelet vagy másolatát, illetve a részletes hibaleírást és a mellékelt tartozékok listáját is kérjük a csomagba beletenni!

Garancia érvényesítésének feltételei:

  • garanciális javításra terméket csak eredeti tartozékaival (tápkábel, USB kábel, stb) veszünk át,
  • garancialevél (másolat is megfelelő),
  • garanciális zárócímke megléte, sérülésmentes állapota.

 

Szervizeléssel kapcsolatos kérdése van? Próbáljon választ kapni itt: GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK