Kezdőoldal
 
A kárrendezési folyamat egyeztetett lépései a Rufusz Computer Informatika Zrt. esetében
 
1. A károsult Vevő a kitöltött *kárbejelentő lapot, a vásárlási számlával és az aláírt biztosítási nyilatkozattal, vagy a Pannónia Általános Biztosító Zrt. (Biztosító) által kiállított Kötvénnyel/fedezetigazolással együtt megküldi a Szerződő Megbízottja (Palladium Consulting Kft.) részére e-mailben vagy faxon. Információkat a kárrendezési folyamatról elsősorban e-mailben vagy telefon kérhet az ügyfél, az alábbi elérhetőségeken.
            
A Palladium Consulting Kft. elérhetőségei munkanapokon 9.00 és 16.00 között
Telefonszám: 06/70-882-52-29 E-mail: ferenczhalmi.bence@palladium.hu
 
Rufusz Szakszerviz
Cím: H-1117 Budapest, Bogdánfy u. 2.
Telefonszám: 209-4745
Fax: 386-6022
Nyitvatartás: H-Cs: 10.00 - 18.00; P: 10.00 - 16.00
 
*a kárbejelentő lap letölthető a Szerződő honlapjáról:
 
vagy e-mailben kérhető a Palladium Consulting Kft. ügyfélszolgálatától.
 
2. A Vevő a károsodott készülékkel a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizben jelentkezik, a szerviz eldönti, hogy a károsodás jellege alapján ez garanciális meghibásodás, vagy biztosítási esemény.
 
3. Ha biztosítási esemény történt (leejtés, törés, eláztatás, stb.), akkor a vásárlót tájékoztatják a kárbejelentés módjáról (1. pont)
 
4. Miután a Vevő a Palladium Consulting Kft-n keresztül megtette a kárbejelentést vár a szerviz értesítésére, hogy mikor történik, meg a károsodott készülék cseréje vagy mikorra készül el a javítás.
 
5. Az Pannónia Általános Biztosító Zrt. kárrendezése a Palladium Consulting Kft. felé visszaigazolja, hogy a feltételek alapján a káresemény rendezhető vagy nem. A Palladium Consulting Kft. erről tájékoztató e-mailt küld a Társbiztosított/Vevő, valamint a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz felé, aki elvégzi a javítást, vagy új cserekészüléket értékesít a Társbiztosított/Vevő részére.
 
6. A vásárlót a szerviz tájékoztatja arról, hogy a javított, vagy cserekészüléket a cserekészülék árának vagy a javítás költségének befizetésével egyidejűleg átveheti.
 
7. A cserekészülékkel történő kártérítés részkárnak minősül és vonatkozik rá az automatikus biztosítási összeg feltöltés. A kárrendezést követően a cserekészülék az adásvételi szerződés, vagy számla dátumának napjától az eredeti készülékre vonatkozó biztosítási fedezettel rendelkezik.
 
8. A rendőrségi feljelentéssel dokumentált betöréses lopás (lezárt helyiségbe történő erőszakos behatolással vagy rablás, illetve lezárt gépkocsi feltörésével vagy a teljes gépkocsi ellopásával megvalósult) károk (totálkár) esetén a Palladium Consulting Kft. felé történt kárbejelentést követően a kárrendezést (a kártérítési összeg kifizetését) a Pannónia Általános Biztosító Zrt. (Biztosító) végzi.
 
9. Totálkárok rendezésével a biztosítási szerződés az adott készülék vonatkozásában érdekmúlással megszűnik. A káresemény időpontja szerinti folyó biztosítási évre szóló teljes díjra a biztosító a totálkár rendezésével jogosulttá válik, viszont a fennmaradó biztosítási időszak(ok)ra vonatkozó díj (díjtúlfizetés) a biztosított vásárló részére visszajár.
 
10. A biztosítási díj túlfizetést a kártérítési összeggel együtt, vagy közvetlenül azt követően fizeti ki a biztosító a Társbiztosított/Vevő részére.
 
11. A vásárló a totálkárt szenvedett készülék helyett vásárolt cserekészülékre ismét köthet egy új biztosítást a vásárlás időpontjában érvényes biztosítási feltételekkel és díjakkal.
 
12. A kártérítést az önrészesedéssel csökkentett összeggel a Pannónia Általános Biztosító Zrt. (Biztosító) fizeti ki a fogyasztónak minősülő Társbiztosított/Vevők részére. A fogyasztónak nem minősülő Társbiztosított/Vevők (tipikusan jogi személyek és jogi személynek nem minősülő vállalkozások) esetén pedig a megfelelő önrészesedés levonása mellett (a kárbejelentőn tett ÁFA nyilatkozatuknak megfelelően) bruttó vagy nettó összegű kártérítést fizet.
Kosár
Kosár
0 tétel | Bruttó:  0 HUF
Kosár tartalma →
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ország Boltja 2014 Minőségi díj Számítástechnika kategória II. helyezett
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Címkefelhő
1060 (268), 1070 (202), 1080 (199), apple (267), apple iphone 8 (451), apple watch (185), asus (130), billentyűzet (235), blackfridaygamer (500), blackfridayhaztartas (132), blackfridaymlejatszo (151), blackfridaynas (218), blackfridaytelefon (306), blackfridaytv (184), blackfridayvga (412), bluetooth (207), chromecast (166), corsair (127), deepcool (189), egér (268), egérpad (364), eneloop (428), fejhallgató (279), fülhallgató (244), gamer (6080), GAMERBILL (1506), GAMEREGER (1528), gameregkieg (639), GAMEREGPAD (654), GAMERGAMEPAD (554), GAMERHEADSET (1223), GAMERJOY (294), GAMERKONZOL (951), GAMERKORMANY (485), GAMERMONITOR (710), GAMERNOTEBOOK (596), GAMERPC (525), GAMERSZEK (836), GAMERVGA (1762), gamervr (397), gopro (176), Gtx 1060 (372), gtx 1070 (299), Gtx 1080 (299), hdmi (334), hdmi kábel (486), headset (159), himedia (244), Huawei (154), ipad (148), iphone (509), Iphone 7 (313), iphone 7 plus (133), iphone 8 (232), iphone se (192), külső merevlemez (641), Laptop (143), logitech (136), micro sd (209), microsd (176), pendrive (403), power (131), Power bank (221), powerbank (200), razer (391), router (233), rx 570 (561), rx 580 (896), sd kártya (165), ssd (716), Synology (167), Tablet (206), usb hub (207), Usb kábel (862), utp (140), xbox (220), Xbox one (192), xerox (175), xiaomi (334), Z370 (147)
Rufusz Computer Szaküzlet: 1117 Budapest, Bercsényi u. 19/a. Tel: +36 1 203 0382 Fax: +36 1 381 0420 szakuzlet@rufusz.hu
webaruhaz@rufusz.hu
Rufusz Computer Iroda: 1111 Budapest, Budafoki út 59. Tel: +36 1 209 4743 Fax: +36 1 386 6022 info@rufusz.hu
Rufusz Computer Szerviz: 1117 Budapest, Bogdánfy u. 2. Tel: +36 1 209 4745 Fax: +36 1 386 6022 szerviz@rufusz.hu