Skip Navigation LinksKezdőoldal
Az univerzális rendszergazda
 
Ha elsötétül a monitor, az is épp olyan gond lehet, mint amikor nem jönnek meg a várt emailek, vagy egyszercsak eltűnik a szerverről a múlt havi jelentésünk...
 
Még a legkorszerűbb, legmegbízhatóbb informatikai rendszerek sem működhetnek úgy, hogy egyszer bekapcsoljuk őket és utána rájuk sem nézünk hónapokig, mondván: megy az magától! Mind a felhasználói oldal számítógépei, mind a hálózati kiszolgálók vagy a biztonsági infrastruktúra eszközei olyan komplex rendszert alkotnak, melynek elemei állandó és bonyolult kapcsolatban vannak egymással. Az ilyen rendszerekben egy egész apró meghibásodás, ami a felhasználó számára észre sem vehető, a későbbiekben komoly, adott esetben kritikus működési zavarhoz, adatvesztéshez és rendszerleálláshoz vezethet. Nyilvánvalóan ezek kockázatát már a tervezés fázisában a minimálisra kell szorítani, azonban a legprecízebb tervezés sem helyettesítheti a gondos üzemeltetést.
 
Az üzemeltetés alapvetően - a célokat tekintve - két típusú tevékenységet foglal magába: a reaktív és a proaktív tevékenységeket.
 
A reaktív tevékenység célja a már bekövetkezett meghibásodás, üzemzavar elhárítása a lehetőségekhez mérten a legrövidebb idő alatt. A hibaelhárítás megkezdését és a ráfordítható idő maximumát ebben az esetben az ügyféllel előzetesen történt megállapodás szerinti szolgáltatási szint határozza meg. A proaktív tevékenység elsődleges célja a problémamentes rendszerben annak biztosítása, hogy minimálisra csökkenjen a kritikus üzemzavarok esélye. Ennek számos módszere van, melyek közül a legfontosabb a rendszerek speciális üzemi paramétereinek rendszeres figyelése, monitorozása, hiszen az közelgő baj gyakran előre jelezhető ezen adatok változásaiból, ebből pedig meghatározhatók és végrehajthatók a megelőző lépések. Szintén a proaktív tevékenységek között szerepel a gyártók által előírt illetve a saját technikai tapasztalataink által meghatározott karbantartások pontos elvégzése, illetve a kötelező szoftverfrissítések végrehajtása.
 
Cégünk két formában vállalja és végzi ügyfeleinél az üzemeltetési szolgáltatást, ezek a szolgáltatási komponensek a következők:
 
Az átalánydíjas üzemeltetési tevékenység meghatározott gyakoriságú és idejű helyszíni jelenlétet biztosít az ügyfél telephelyén, ami elsősorban a proaktív tevékenységekre összpontosít, de az azonnali beavatkozást nem igénylő hibák elhárítása is ekkor történik. Ennek kereteiben vállalunk speciális felhasználói támogatást is, amibe beletartozik a szoftverek telepítése, eltávolítása, vagy különböző konfigurációs és szoftverbeállítási változtatások elvégzése. A szolgáltatás gyakoriságát és esetenkénti idejét az ügyféllel közösen állapítjuk meg, ez függ az eszközpark méretétől és állapotától éppúgy, mint a felhasználók általános és specális számítástechnikai ismereteitől, illetve az ügyfélnek a hasonló feladatokra igénybe vehető erőforrásaitól (pl. helyi rendszergazda).
 
A rendelkezésre állási szolgáltatás az azonnali beavatkozást igénylő feladatok elvégzését teszi szerződéses formában lehetővé - ezek általában a kritikus meghibásodások elhárítását jelentik. A szolgáltatási szint ebben az esetben három fontos paraméterrel határozható meg:
 
  • Rendelkezésre állás. Ez azt az időszakot jelenti, amikor az ügyfél megteheti a hibabejelentést, amit munkatársaink regisztrálnak és intézkedést tesznek az hiba elhárítására. Tipikus rendelkezésre állási szintek az ú.n. 5/8 (munkanapokon 9:00-tól 17:00-ig) és a 7/24 (hétközben és hétvégén is nonstop)
  • Reakcióidő. A hibabejelentést követően - a rendelkezésre állás ideje alatt - legkésőbb ennyi időn belül munkatársainknak meg kell kezdeni a hibaelhárítást.
  • Garantált hibaelhárítási idő. A bejelentést követően legfeljebb ennyi idő telhet el a hiba elhárításáig, vagy ha ez nem lehetséges, úgy a meghibásodott eszközzel funkcionálisan megegyező csereeszköz üzembe helyezéséig. Garantált hibaelhárítási időt csak a hardver eszközökre bizonyos körére vállalunk.
A rendelkezése állás díjazása fenti három paramétertől, illetve a szolgáltatási szerződés alá bevont eszközök számától és típusaitól függ.
 
Fenitekből látszik, hogy az átalánydíjas üzemeltetés és a rendelkezésre állás egymást kiegészítik, együtt nyújtanak teljes körű üzemeltetési szolgáltatást. Ennek ellenére természetesen igénybe vehető csak az egyik szolgáltatási komponens is. Részletekért keresse értékesítő munkatársainkat a (06-1)209-4743 telefonszámon, vagy a sales@rufusz.hu címen.
Kosár
Kosár
0 tétel | Bruttó:  0 HUF
Kosár tartalma →
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ország Boltja 2014 Minőségi díj Számítástechnika kategória II. helyezett
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Címkefelhő
1060 (142), 1070 (134), Andromeda (185), apple (192), Asus (91), asus eye care (288), billentyűzet (112), CORSAIR (93), Egér (157), egérpad (217), eneloop (176), fejhallgató (129), Fülhallgató (131), GAMERBILL (968), GAMEREGER (1093), gameregkieg (272), GAMEREGPAD (556), GAMERGAMEPAD (299), GAMERHEADSET (835), GAMERJOY (140), GAMERKONZOL (351), GAMERKORMANY (186), GAMERMONITOR (356), GAMERNOTEBOOK (346), GAMERPC (85), GAMERSZEK (554), GAMERVGA (1024), gamervr (240), gopro (132), gtx 1060 (200), gtx 1070 (177), gtx 1080 (116), hdd (114), hdmi (133), HDMI kábel (517), headset (108), Huawei (136), ipad (115), iphone (241), Iphone 6s (113), iphone 7 (199), Iphone se (207), kaby lake (262), külső merevlemez (666), laptop (97), Macbook (85), memóriakártya (117), micro sd (264), microsd (156), mikrofon (119), Monitor (107), notebook táska (110), paszta (106), Pendrive (242), power bank (197), powerbank (176), Razer (428), router (216), RX 460 (99), rx 470 (122), RX 480 (111), rx 580 (122), ryzen (121), Samsung (105), samsung level u EO-BG920 (377), sata kábel (87), sd kártya (132), SDDDC2 (108), Sony PlayStation 4 Pro (340), SSD (478), synology (88), tablet (100), Táska (101), Usb (112), usb hub (185), Usb kábel (621), Utp (117), xbox (83), Xbox one (110), xerox (174)
Rufusz Computer Szaküzlet: 1117 Budapest, Bercsényi u. 19/a. Tel: +36 1 203 0382 Fax: +36 1 381 0420 szakuzlet@rufusz.hu
webaruhaz@rufusz.hu
Rufusz Computer Iroda: 1111 Budapest, Budafoki út 59. Tel: +36 1 209 4743 Fax: +36 1 386 6022 info@rufusz.hu
Rufusz Computer Szerviz: 1117 Budapest, Bogdánfy u. 2. Tel: +36 1 209 4745 Fax: +36 1 386 6022 szerviz@rufusz.hu